استروالد، ا.، و پیگینورا. ی. (1390). خلق مدل کسب و کار، ترجمه غ. توکلی، ب. وطن دوست، ح. ساروقی و ب. توفیقی، تهران: انتشارات آریانا قلم.
اشرفی موغاری، و. (1389). بررسی بازار و ارائه مدل کسب و کار برای عرضه سرویسهای وایمکس به مشتریان تجاری در ایران، پایاننامه کارشناسی ارشد M.B.A. ، دانشگاه علم و فرهنگ.
بادسار، م.، رضایی، ر.، و درینی، ر. (1394). بررسی اثرات ابعاد سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی در شرکتهای خدمات مشاوره فنی و مهندسی کشاورزی شهرستانهای جنوب استان کرمان، مجله علوم ترویج و آموزش کشاورزی، جلد 11، شماره 1، صص 161-145.
حسنی، ف. (1385). تحول مدلهای کسب و کار در عصر فناوری اطلاعات، ماهنامه عصر فناوری اطلاعات، سال 2، شماره 10، صص 157-152.
رحمانیان کوشککی، م.، چیذری، م.، و عباسی، ع. (1394). بررسی توانمندیهای کارآفرینانه دانشجویان مراکز آموزش علمی-کاربردی کشاورزی و عوامل مؤثر بر آن (مورد مطالعه استان فارس)، مجله ترویج و آموزش کشاورزی ایران، جلد 9، شماره 1، صص 18-1.
رضویان، م. ت.، غفوری پور، ا.، رضویان، م. (1389). بامهای سبز. فصلنامه جغرافیایی آمایش محیط، شماره 10، صص 160-137.
شاملو، الف.، زارعی.، ب. و سلام زاده، آ. (1388). طراحی مدل کسب و کار شرکتهای ICT: مطالعه موردی شرکت مخابرات ایران، فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، شمارههای 15 و 16، صص 25-51.
ظریفیان، ش.، پیش بهار، الف.، عادلی ساردوئی، ع.، و شریفی، ا. (1394). ویژگیهای روانشناختی مؤثر بر کارآفرینی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز، مجله علوم ترویج و آموزش کشاورزی، جلد 11، شماره 1، صص 30-19.
علیپور، ح.، و دهقانی، ک. (1394). نگرش دانشجویان رشتههای کشاورزی نسبت به فعالیتهای کارآفرینانه در قالب تعاونیهای کشاورزی، مجله علوم ترویج و آموزش کشاورزی، جلد8، شماره 2، صص 103-93.
ملک سعیدی، ح.، بخشی جهرمی، ا.، و فروزانی، م. (1392). عوامل مؤثر بر انگیزه پیشرفت کارآفرینان زن روستایی: مطالعه موردی شهرستان مرودشت، مجله علوم ترویج و آموزش کشاورزی، جلد 9، شماره 1، صص 151-141.
میرکوهی، م. (1389). نحوه اجرای بام سبز در تهران. دومین همایش علمی سراسری دانشجویی جغرافیا، تهران، دانشگاه تهران، قابل دسترسی در آدرس اینترنتی:
<http://www.civilica.com/Paper-IGSCUT02-IGSCUT02_142.html>
نیرومند، پ.، رنجبر، م.، اعرابی، م.، و حاج صادقی، ب. (1392). ارائه چارچوبی برای طراحی مدل کسب و کار، مجله مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 5، شماره 4، صص 284-267.
یزدان داد، ح.، امامی، س.، و هاشمی، ن. (1389). ارزشها و کارکردهای محیط زیستی بامهای سبز در توسعه پایدار شهری، نخستین همایش ملی توسعه پایدار شهری، دانشگاه گیلان، اسفند، صص 80-70.
Alt, R., and Zimmermann, H. D. (2001). Introduction to special section - business models. Electronic Markets, 11(1), 1-13.
Bock, A. J. and George, G. (2011). The business model in practice and its implications for entrepreneurship research. in: Entrepreneurship theory and practice, 35(1), 83-111.
Chesbrough, H., and Rosenbloom, R. S. (2002). The role of the business model in capturing value from innovation: evidence from Xerox corporation's technology spin-off companies. Industrial and Corporate Change , 11 (3), 529-555.
Faber, E., Ballon, P., Bouwman, H., Haaker,T., Rietkerk,O., and Steen, M. (2003). Designing business models for mobile ICT services. 1 th Bled Electronic Commerce Conference Transformation, June 9th – 11th, Slovenia: Telematica Institute.
Gerard, G. B., and Adam J. (2011). The business model in practice and its implications for entrepreneurship researc. Journal of Entrepreneurship Theory and Practice, 35 (1), 83-111.
Hamel, G. (2000). Leading the revolution. Boston: Harvard Business School Press.
Markides, C. (1999). Six principles of breakthrough strategy.
Business Strategy Review,
10 (2), 1–10.
Osterwalder, A. (2004). The business model ontology - a proposition in a design science approach. Dissertation. Switzerland: University of Lausanne.
Osterwalder, A., and Pigneur, Y. (2010). Business model generatio. New Jersey: Published by John Willey and Sons, Inc, Hoboken.
Ostewalder, A. and Pigneur, Y. (2002). An e-business model ontology for modeling e-business. Ecole de HEC, Universite de Lausanne, 1015 lausanne, Bled, Slovenia, 17-19.
Pateli, G., and Giaglis, M. G. (2003). A framework for understanding and analyzing e- business models. 16th Bled eCommerce Conference eTransformation, 9th – 11th June, Bled, Slovenia, 329-348.
Rayport, J., Jaworski, B., and Solutions, B. (2001). Introduction to E-Commerce, New York: Mc Graw-Hill/Irwin Companies.
Hui, S. C. M. (2011). Green roof urban farming for buildings in high-density urban cities. Invited Paper for the Hainan China World Green Roof Conference, 18th-21th March, Hainan (Haikuo, Boao and Sanya), Chin,
Tapscott, D., Lowy, A., and Ticoll, D. (2000). Digital capital: Harnessing the Power of business webs. New York: Harvard business school press.
Temmerman, J. D. (2013). Feasibility of urban agriculture in brussels: A qualitative multi-stakeholder analysis. Masters dissertation submitted to obtain the degree of master in geography, Ghent University, Belgium.
Timmers, P. (1998). Business Models for electronic markets, Eropean commission directorate general, Em-electronic Markets, 8 (2), 3-8.
Turban, K. M. (2002). Integrating knowledge management into enterprise environments for the next generation decision support. Decis Support Syst, 33, 63-126.
Van Veenhuizen, R. (2006). Cities farming for the future: Urban agriculture for green and productive cities. Phillipines: RUAF Foundation.
Venkataraman, N., and Handerson, C. (1998). Real strategies for virtual organizing. Sloan Management Review, 40(1), 33-48.
Voelpel, S., Leibod, M., and Tekie, E. (2004). The wheel for business model reinvention: How to reshape your business model to leapfrog competitors. Journal of Change Management, 4(3), 259-276.
Williams, N., Rayner, J., and Raynor, K.J. (2010). Green roofs for a wide brown land: Opportunities and barriers for rooftop greening in Australia. Urban Fprestry & Urban Greening, 9 (3), 245-251.
Zezza, A., and Tasciotti, L. (2010). Urban agriculture, poverty, and food security: Empirical evidence from a sample of developing countries. Journal of Food Policy, 35, 265–273.